Trevlig dag

Igår hade jag en trevlig dag med vattengymnastik och en umgicks med en vän. Jag kommer verkligen att sakna vattengymnastiken när den lilla ha lämnat magen. Den har varit min räddare under de månader jag har varit sjukskriven. Att jag har fått känna att jag kan röra mig. Inte dumt alls faktiskt.

Efter vattengymnastiken åkte jag in till stan och tog en lunch med Madde. Som också är höggravid. Vi åt lunch med obligatorisk efterrätt och gick en sväng på stan.Kände mig verkligen som en anka. Det var trevligt att umgås som attans.

Ont fick jag. Kl 18 låg jag på soffan och grät över smärtorna med mat och smärtstillande i kroppen samt värmefilten över mig. Å hoppades att jag blir en av de 95 % som blir av med smärtorna 3 månader efter att bebis kommer ut. Jag önskar innerligt att få min kropp tillbaka utan foglossning och väldigt instabila leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0