Allt om barnvagnar

www.alltombarnvagnar.se kan man anmäla sig för att få tester av barnvagnar skickade gratis via mejl. Testresultat som görs utefter nya modeller kommer.

Barnvagnsletning

Vi hade tänkt att åka och titta på barnvagn idag. En begagnad Emmaljunga City Cross. Tydligen är det svårt att ta bort annonser på blocket. Man blir lite irriterad då. Vi har inte bråttom att hitta en vagn men har tänkt att det är bäst att brja redan nu. Det är mycket som ska köpas till det lilla livet i magen. Letningen efter barnvagn fortsätter.

Vi har lite kläder i storlek 50 och 56. Tänker dock inte köpa så mycket mer än vad vi har gjort. Har misstankar om att vi kommer att få en del då magen blir större eller när bebisen är född. I de små storlekerna.

Välkommen till min nya blogg!

En fd bloggare kommer tillbaka för att endast blogga om mina upplevser till att bli förälder. Bulan börjar synas och den 18/2 2010 ska det vara dags att föda.

Kommer att vara anonym på bloggen och jag hoppas att mina läsare respekterar det i sina inlägg. Det är så jag vill ha det. Om det inte blir så kommer bloggen stängas ner. Bloggning på mina vilkor, precis om jag vill ha det.


RSS 2.0