Träning och kläder

Jag är så sugen på att börja träna efter bebisen har kommit ur min mage. Att få en fungerande kropp igen och troligtvis mer tränad än någonsinn skulle inte sitta dumt. I natt har jag sovit totalt 3 timmar dock 1,5 timme sammanhängande som längst. Smärtan gjorde så att jag vaknade och ville skrika rakt ut av smärta. Kom fram till att det inte var vettigt eftersom sambon är förkyld och ska jobba imorgon. Han behövde sin sömn.

Jag är så sugen på att shoppa nya kläder till mig själv, att ha på mig efter förlossningen och det nya livet som mamma till ett litet hjärta. Men jag vet att det finns 5 kartonger kläder i källaren. Kläder som det inte är något fel på men som jag inte kan ha i nuläget. Målet är att rensa ut lite, sälja av med lite på tradera och ge bort ett gäng plagg. Det finns kläder där som jag inte har använt på en evighet, samma sak när det gäller ett gäng finare skor. Mina fötter är korta men breda, så de flesta finare skor sitter sådär. Har väl 1-2 par jag kan använda av totalt 7-8 par.

Målet är att bebis får komma ut, jag får snöra på mig Reebooksen och köra en jävla massa Emmaljunga,så får jag hoppas att jag kan fynda i mina kartonger. Det känns vettigt!

Konsumtion för konsumtionen skull känns ganska korkat tycker jag.


Kommentarer
Postat av: My

Jag tror att det är en superbra idé sedan när du kan börja ha dina gamla kläder igen.

Rensa bland dina kläder, sälj av det du inte använder eller ge bort. Så att du har kvar viktiga plagg och de du tycker mest om, sen kan du ju faktiskt investera i nya plagg som får dig att känna dig extra vacker :)



Lycka till!

2010-01-12 @ 08:42:29
URL: http://midenius.se
Postat av: Angelica

Tack! Jo, jag tycker det är vettigt och sedan hellre konsumera några få lite dyrare plagg än hur många plagg som helst.

2010-01-12 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0