Spegla mig i keramiken

Nu är det lite fixat här hemma. Det känns skönt men jag är helt jävla död. Så som dethar varit sen oktober då jag har gjort saker hemma. Vill slå ihjäl djävueln som sitter på min axel och ger mig smärta för allt jag gör. Smärta gör mig trött. Men nu har jag gnällt färdigt för idag.

Känns riktigt fint att ha tokigt rent mosaik i köket och att jag kan spegla mig i keramikhällen. Å att jag har kokat nappar för första gången i mitt liv. Så slog det mig att en ny diskmedelspump i turkost skulle se väldigt snyggt ut i vårt kök. De är tydligen på ingång i den färgen. Vi har en röd men den känns lite missmatchig. Ja, lyxkonsumtion,ni vet.



Bilden är snodd från Carlsson Intreiör som har Cult Design saker att dreggla över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0