Sömn är underbart!

I natt var det första natten på länge jag fick sova ordentligt. Jag vaknade inte av när min sambo pussade hej då imorse. Utan sov bara fint vidare. I natt tror jag endast var på toa 2 eller 3 gånger, framgång på flera sätt.

Nu känner jag mig utvilad, vilket jag inte har gjort på ett tag. Får hoppas att den känslan håller i sig, under dagen i alla fall, så att jag orkar med smärtan. För smärtan är olidilig när jag inte får sova, då orkar jag inte med. Då vill jag bara gråta, då orkar jag inte med att vara människa.        

Igår beställde vi en grön rund ryamatta till barnrummet. Om jag mår bra och orkar blir det en sväng till IKEA på söndag. För att köpa en bokylla, korgar till den och även förvaring till skötbordet.                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0