Sjuk och planer!

Jag har gått och blivit genomförkyld och det känns verkligen skit. Det räcker tydligen inte att jag ska ha ont utan ska råka på detta men feber,hosta å allt. Men det lär ju göra mig starkare. Trist dock är att jag kommer att missa vattengymnastiken imorgon, som jag har saknat under juluppehållet.

Nu är förlossningsbrevet klart och idag har vi handlat blöjor, napp, nappflaska, babyolja och amningsnapp. Känns bra att fler saker börjar bli klara. En packningslista till BB väskan är skriven också. Spjälsängen är bäddad med nytvättade kläder och är redo.

Kommentarer
Postat av: Malin

skönt att börja få klart.... vi har packat väskan idag och inhandlat blöjor. det kändes lite konstigt att köpa just blöjorna när det ändå är 3v kvar. =)

2010-01-14 @ 15:56:16
URL: http://kedjegatan.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ja, vi tänkte att det var bäst att köpa.. Man vet ju aldrig när det händer! :)

2010-01-14 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0