Så blir man övertalad..

Diskussion här hemma om däck

Jag: Men det är ju inte vinter så länge till, kan du inte fixa nya vikter till däcken?
Han: Ja, jag har försökt det men det funkar inte. Är rädd för att stagen i framvagnen går åt skogen. Det vore ju onödigt eftersom att de är nya nu.
Jag: Men kan ingen annan hjälpa dig då?
Han: Jag fick hjälp av J på jobbet häromdagen. Han sa att däcken var skit. De duger för mig att köra runt med men inte med en bebis i bilen.
Jag: Fan då, men då köper vi nya då.

Så nu väntar vi på att 4 nya fina dyra vinterdäck ska komma hem och sen ska bilen in till verkstaden. Jo, Renault vår vän ska bli lite ompysslad igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0