Nytt till bebisen


Igår på stan råkade detta lilla söta gröna setet följa med hem. Blev i stl 62, lite större storlek, från HM. Jag tycker dock att Lindex oftast har finast barnkläder. Kommer nog bli svårt attinte handla några kläder när bebisen har kommit ut, misstänker jag. Nu ska jag verkligen inte shoppa mer tills bebisen vill titta ut. Misstänker att lilla hjärtat kommer att få kläder av nyblivna mormor & morfar, farmor & farfar,mostrar och morbror och faster. Vi har första bebis ut i vår generation bland våra familjer.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi var också först med en ny generation. Men redan tre månader senare kom en liten kusin till Alvin på sin pappas sida. Och året efter fick min syster tvillingar, så det blev många på kort tid =)

2010-01-22 @ 13:23:32
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag misstänker att vi kommer vara ensamna med det ett tag till...

2010-01-25 @ 10:06:08
URL: http://bebisimagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0