Mot inflyttningsfest

Ikväll ska vi iväg till vänner som nyligen har köpt hus ute på landet. Jag hoppas att det är plogat väl, så att vi kommer hem ordentligt. De nya vinterdäcken har inte kommit ännu.

Jag är lite ambivalent inställd. Jag har haft ett gäng förvärkar i eftermiddag. Men ser att det synnerligen kan bli spännande. Åka ut på landet alltså. Så ja, nu ska gårdagens falukorv ätas upp. Min sambo undrar vem som äter falukorv på fredagar. Vi tydligen. Har nog aldrig hänt förut. Å så ska lager med smink på och något schysst att dra över fotbollen. Alla kommer vara snygga, smala och uppklädda. Jag kommer med min fina mage och vattensprängda kroppen.

Jo, bebis, inte dags att flytta ut ikväll är du snäll. Vägarna på landet är inte helt roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0