Längtar till värmen

Jag tycker om vintern, har bott i Jämtland tidigare, men när jag har varit orörlig som attans är vintern inte så rolig. Jag vet inte hur många gånger jag har drömt mig bort till ett varmare land på sistone. Vi åkte aldrig utomlands förra året, eftersom vi råkade hitta en större och bättre bostad att köpa istället. Vi har lite funderingar på att ta en resa i höst när liten är lagom stor, vi får se hur det blir med det.


Bild 1 är från Mumbai, när jag bodde i Indien, och Bild 2 är utanför mina föräldrar på julafton.

När man tittar på dessa bilder ser man att båda klimaten har sin skönhet. Min längtan utomlands finns fortfarande kvar.


Kommentarer
Postat av: Malin

lät lockande med en liten semester framöver =)

2010-01-21 @ 11:27:57
URL: http://kedjegatan.blogspot.com
Postat av: Angelica

Vi är sugna båda två, får se om det blir av. Allt från storstad till stor strand är det som tänks på! :)

2010-01-22 @ 08:37:54
URL: http://bebisimagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0