Köpstopp?

Idag fick jag spontanbesök av Madde. Det var riktigt trevligt och hon fick verkligen se mitt sunkiga jag. Min hemma kostym utan censur.

Har kommit en bra bit med min sortering och urrensning av kläder. Jag kan säga att det enda ajg skulle behva att köpa i framtiden är skor, amningsbehå och ja, det var nog det. Jag skäms över mitt klädberg. Jag försökte få min underbara sambo, som är extremt duktig på att stryka, att ta hand om alla mina kläder. Av nån märklig anledning så tvärvägrade han... Jag tror att fröken kommer ha köpstopp framöver vad gäller kläder. Kommer inte lyckas få med honom på att jag behöver kläder på länge.. Jo, kanske ett par slapparbyxor, de som har varit mest slitage på här hemma de senaste månaderna! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var mycket trevligt. Är dock galet trött efter utgrävningen av bilen. Du hade en del skit där hemma du så köpstopp kanske är en bra idé ;-)

2010-01-25 @ 19:38:45
Postat av: Angelica

Jag funderar allvarligt att gå och lägga mig NU! Men vill inte riskera att jag vaknar kl 03 och är tokpigg.. I-landsproblem.



Ett köpstopp skulle sitta fint tror jag!

2010-01-25 @ 19:52:55
URL: http://bebisimagen.webblogg.se/
Postat av: Malin

köpstopp är bra! effektivt! men väldigt jobbigt!!

jag har redan låtsasshoppat på nätet flera gånger när sugen blivit för stort. klickat i saker i kundkorgen och sedan stängt ner fönstret. det lindrar faktiskt lite =)

2010-01-26 @ 09:14:28
URL: http://kedjegatan.blogspot.com
Postat av: Angelica

Ja, köpstopp behövs nog ibland, för att man ska få insikt i hur mycket man konsumerar i onödan. Så det blir nog ett sånt..

2010-01-26 @ 23:39:27
URL: http://bebisimagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0