Jag vill bli frisk

Nu är det verkligen inte kul längre. Feber som kommer till och från. Hosta, slem, ont i halsen och genomförkyld. Jag orkar inte med det längre. Det räcker nu! Det räcker med att vara höggravid och ha svårt att andas. Eller ha ont i min kropp dygnet runt. Hela mitt bäcken knäcker, som om stampar på hårt bröd, efter att jag har rört mig. Förkylningen på detta känns som att det var inget jag behövde eller borde ha fått. Murphys law över det hela.

Jo, detta är ett förbannade gnällinlägg, men det skiter jag i. Just nu känns livet sådär roligt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Blää vad jobbigt att vara sjuk ovanpå allt annat. Som du skriver är det tungt nog att bara vara gravid just nu. Själv har jag varit snorig sen före jul och måste missbruka nässpray, skulle tro att det är både gravidtäppa och vanlig småsnorighet som inte går över. Bara det är nog eländigt eftersom det innebär ytterligare en sak att vakna för varje natt.... som om man inte hade nog.

/M

2010-01-16 @ 11:37:44
URL: http://kedjegatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0