Helgen som gått

Helgen har varit helt okej i smärtväg. Har bara kommit tårar en gång per dag för att det är jävligt. Å det är bra för att vara mig. Börja vänja mig med att ständigt ha ont. Sömnen är ju som den är men är van att inte få sova mer än 1,5 timme i sträck. Innan smärta eller ett toabesök stör mig. Vaknar av att det gör ont nånstans mellan nacke och stortå oftast, eller varför inte hela vägen?

Idag har vi varit och handlat mat och letat efter en väska till vår lilla nya vän Sony. Videokameran är verkligen ett bra köp som är rolig att leka med. Det finns många olika inställningar och det bästa är att den tar riktigt bra foton också.  Programmet som ingick till kameran är bra då de läggs upp efter datum man filmade, så då kan man göra filmer i efterhand! Super! Dock var den väskan vi ville ha slut, så får jaga den nån annan gång.

Vi har varit och lyxlunchat idag med sambons föräldrar. En restaurang där de har mycket närodlat och ekologiska varor. Det var verkligen superduper gott! Vi, alla, var mycket nöjda med våra val. Det kommer garanterat bli ett återbesök framöver. Lokalerna var som en dröm att sitta i. Vita valv i taket!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har det MASSOR värre än mig och ändå känner jag för att ge upp varje natt. Hur ska det då inte vara för dig!?!

2010-01-25 @ 12:30:10
URL: http://kedjegatan.blogspot.com
Postat av: Angelica

Jag har haft det så sen oktober, så börjar vänja mig.. Hahahaha. Sjukt nog. 1,5 timme i sträck är bra! :)

2010-01-25 @ 15:12:25
URL: http://bebisimagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0