Föräldrarledighet

Nu så har jag planerat den första perionden av föräldrarledighet. Gjorde det bara för 1,5 månad i taget för att se på vilken nivå jag behöver lägga mig på ekonomiskt sätt. Min första dag som föräldrarledig blir den 2 mars. Innan dess är jag sjukskriven och sedan har jag semester. Valde att plocka alla mina sparade semesterdagar från förra året.

Hade medarbetssamtal på jobbet häromdagen. Det kändes riktigt bra. Jag känner att det kommer bli trevligt att gå tillbaka att jobba under 2011 :). Evt så kan jag gå tillbaka i tjänst redan i höst för att kunna studera 25 %, vi får se hur det blir. De tyckte att mina funderingar att läsa en distanskurs lät bra och att jag har nytta av det när jag kommer tillbaka. Mina chefer är riktigt bra att göra med och det är jag väldigt nöjd med! Helst när de säger att det är meriterande att föda barn och vara föräldrarledig. Det kommer att synas i lönekuvertet framöver också, bra skit! Kan säga att jag saknar att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0