För två år sedan

Träffade jag mannen i mitt liv för första gången. Jag var lätt bakis och vad mig själv, verkligen. Det lyckades. Efter vi hade träffats första gången tog det ett tag innan vi kunde träffas igen. Jag bodde i Jämtland och han i Östergötland. Många timmar i telefon och ett hjärta som bultade extra mycket då vi pratade. Som tur skulle jag börja skriva min c-uppsats lite senare den terminen. Var nere en sväng innan, i två veckor, och skrev hemtena hos honom. Sen flyttade jag mer eller mindre in i ett gäng veckor. Han jobbade om dagarna och jag skrev uppsats. Livet kunde inte bli så mycket bättre än så. Jag blev klar med uppsatsen, skaffade mig en lägenhet 1 km ifrån. Det var att slänga pengarna i sjön. Jag sov väl där 10 dagar på 3 månader innan jag sa upp den. Och flyttade in igen. Nu sitter jag är och är höggravid i vår bostadsrätt som vi köpte förra våren. Mannen i mitt liv är verkligen mannen i mitt liv. Jag är tokigt galen i honom min underbara M. Min stora kärlek.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Man blir glad av att läsa om sånt här :)

2010-01-28 @ 13:40:43
URL: http://karolinaskoja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0