Fixa mig lite

Imorgon ska jag försöka att boka en tid hos min frisör för klippning och evt se till att slingningen blir påbättrad. Har funderingar till att göra håret ljust till sommaren, så kanske kan överleva evt utväxt. Känns skönt att bli fräsch då man inte riktigt vet när det blir frisördags igen.

Ska försöka att köpa på mig 2-3 koftor också, så att bobbisarna inte blir väldigt frusna när de är väldigt mjölkproducerande. Har hört att det är ingen bra idé att få de kalla.

Förlossningsbrevet ska jag få klart så att jag kan lägga det i mappen med det som ska med till förlossningen. Det närmar sig med stormsteg!

Åh, vi vill bara att bebisen vill komma ut nån gång, typ i början på februari! :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt att få fixa till sig lite! Jag som planerar att spara ut håret igen lär vara skapligt trött på det om inte så länge...



Får man läsa förlossningsbrevet?

2010-01-07 @ 20:42:24
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0