5 kartonger och lite slit

Igår så bar sambon upp 5 kartonger ur förrådet till mig, så att jag har lite att pyssla med i veckan. De innehåller mest kläder, som ska rensas igenom. Det som jag inte tycker om men som är fräscha plagg slängs nog upp på tradera och annat skänks nog till bättre behövande.

Eftersom att vi bor i en stor lägenhet så har vi även äran att ha två förråd. Vilket är både positivt och negativt. i våra förråd är detjust nu koas. Vårt mål är att ta tag i förråden under försommaren, rensa, slänga och troligtvis sälja en del saker. Att stå på en loppis en dag är något jag kan tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-25 @ 09:01:16
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0