Vänta och lite good news

Nu är första semesterdagen över. Bara 6 kvar innan föräldrarledigheten går på. Hoppas att vi hinner få vår bebis innan dess och att vi har kommit hem. Idag har det varit oerhört segt men har fått lite gjort. Fick lära mig att de första 120 dagar om föräldrarledig är semestergrundande, dvs att man får semesterdagar för de. Det är bra, då kommer jag ha ett gäng semesterdagar nästa år - utan att ha behövt att jobba en dag.

Idag har jag fått trevliga nyheter till mig. Så roligt. Jag blev så glad. Så har jag pratat med vännen som blev mamma i måndags, hon lät chockerande pigg. Bebis V har ett paket här hemma som han ska få hjälp att öppna av sina föräldrar. Vi ska dit på söndag om inte lillhjärtat har fått för sig att titta ut. Nu vill vi att förvärkarna ska bli värkar och det ska smälla till. Vi vill träffa vårt lilla hjärta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snart är din bebis här.

Det är konstigt det där, från en dag till en annan, så är man inte gravid längre. Då har man en liten bebis att snusa på!

Lycka till!

2010-02-20 @ 11:47:11
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0