Underbart med snö

Jag är verkligen imponerad över detta väder. Jag är en som älskar vintern med snön. Vinter med slask, gråväder och plusgrader är ingen vinter enligt mig. Tror att det har kommit 2 dm till nu. Såhär mycket snö har jag inte sett på länge här nere i landet. Det är lite märkligt att det är Jämtlands vinter i Östergötland. Men jag är nöjd. Om jag hade kunnat utnyttjat snön hade det varit ännu bättre. Men idag ska jag ut och ta mig en liten promenad i vintervädret.

Magen fortsätter sitt träningsläger. Vaknade av förvärkar i natt. Vi får se om den ger upp träningslägret. Imorgon har vi bf enligt vår beräkning gällande senaste mens men enligt ultraljud är det 15 dagar kvar till bf. Blir spännande å se vem som har mest rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0