Lösenskydda?

Jag har letat efter lösning att ha kvar denna blogg men att lösenskydda vissa inlägg framöver. Jag hittar tyvärr inte den lösningen. Är det någon som vet att den finns?

Jag kommer inte lägga ut några bilder på lillhjärtat publikt. Inte här och inte på facebook. Jag hoppas att ingen annan kommer att göra det heller. Jag har sagt till några att det är strängt förbjudet. Jag vill inte att mina/våra bilder på vårt barn kommer i orätta händer. Jag vill skydda det som behöver skyddas mest.

Eftersom att webblogg inte verkar ha den lösningen med att lösenordsskydda vissa inlägg, så ska jag leta mig vidare. Är det någon som har tips på ett plattform som funkar så? Jag skriver här fram till jag hittar en lösning och kommer självklart meddela den nya adressen.

Kommentarer
Postat av: madde

wordpress har det

2010-02-19 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0