Lite som skalman

Mat och sömn. Jag tror jag har fått skalmans klocka. Det är väldigt intressant. Är trött och hungrig jämt nu. Tror att jag laddar upp. Jag förvärkar som kommer och går mest hela tiden. Ständiga toalettbesök. Har skyttetrafik och tycker att det är trevligt med två badrum. Så det blir lite variation på det hela.

Hormontäppan har blivit värre. Om nätterna är det total täppt så jag somnar halvsittades på ena sidan. Allt för att lite luft ska kommaner och att jag inte ska drunka i mitt egna dreggel.

Min mobil fick nya telefonnr igår. Sambons mobil funkar inte så bra på kontoret då det snöar. 3 skiten vill inte fungera då. Så nu är min mobil uppdaterad med två nummer så att jag kan nå någon av hans kollegor om jag inte får tag i honom. De lovar att jaga honom till mig. Alla vet om att bebisen är fixerad och magen har sjunkt. De är lika otåliga som oss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0