Inget startskott

Näe, den nya känslan var inget startskott för något. Men den har fortsatt och jag får enligt bebis inte sova på ena sidan. Det är drygt att endast kunna ligga på den andra sidan. Jag knakar som ett knäckebröd när jag går upp.  Sambon har lekt skogshuggare i natt och jag har försökt att bada i sängen. Kallsvett is the shit. Not. Men har ju bara varit uppe 6 gånger i natt och kunnat somna om efter varje toalöpning. Det får man vara riktigt nöjd med.

Nu ska jag till barnmorskan, senare idag ska vi till familjerätten och banken. Sambon ska bekräfta sitt faderskap, så att det är gjort. På banken ska vi ha ett vanligt möte för att få till lite bättre kontolösningar. Vi kan inte göra gemensamma konton på internetbanken själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0