HTPC, bebistitt och kom uuuuuut

Idag har vi varit en sväng till Linköping, för att köpa en HTPC. Herr sambo har varit bitter för att den gamla HTPC mer eller mindre gick och dog innan vi flyttade hit. Efter en snabb stund av blocketsurf på förmiddagen, hittade han en som han ville ha till ett ruskigt bra pris. Själv så avancerade jag till världens bästa sambo på 3 sekunder då jag sa ja till att åka och köpa den. Gemensam ekonomi = gemensam makt om pengarna. Nu ligger jag i sängen med min bärbara på magen och tittar på SVT Play med hjälp av HTPC:n. Gött.

Själv så har jag investerat de bästa 2 kronorna i mitt liv idag. Säger bara offentliga toaletter är äkta kärlek. Max burgaren var inte så dum den heller, inte heller köttbiten på kvällen sen heller.

Vi har hälsat på familjen Carlsson Arogén idag och fick träffa lilla Vilmer. Attans så liten och söt han var. Det går inte att ta miste på vems Vilmers pappa är, det syns tydligt.  Så var en till liten bebis där. Inte alls så att jag blev avundsjuk - uuuuuut med dig! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja,det är så dem heter ..ska kika efter det!



Åh,vad kul att du ska ha BF nu...önskar dig verkligen all lycka till gumman!

2010-02-22 @ 08:50:22
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0