Helgens bravader

Det gav sig i fredags men var mer eller mindre zombielik hela dagen. Vilka förvärkar som sattes igång av kräket. Fick till slut ta två panodil och sen försöka att sova. När jag vaknade var jag hungrig och maten fick stanna kvar. Var riktigt nöjd över det.

Igår hade vi hela lägenheten full med våra familjer. Vi firade sambons födelsedag i förskott, på en helg då nästan alla kunde. Bara min bror som saknades, han fick hoppa in och jobba vaknatt. Bebis är ju beräknad två dagar efter sambons födelsedag. Vi hoppas att bebis inte väljer att titta ut på hans födelsedag. När alla hade åkt hem och vi hade städat undan, satt vi och skrattade av trötthet båda två.

Idag har vi varit på utflykt och inte gjort mycket alls. Riktigt skönt. Jag sov som en gris i natt, ungefär 10 timmar, och var endast uppe 4 gånger. Det är rekord på ett positivt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0