Dag två av semestern - ingen bebis

Idag har det mest vilats och försöka få tillbaka lite av den sömn som jag inte fick i natt. Har fått en ny grej att ägna tid till. Eller ja, något som tar lite mer tid numer. Dessa toalettbesök. Minst ett per 30 minuter i vaket tillstånd och en gång i timmen i sovande tillstånd. Så fick jag den braiga idén att dricka en kopp kaffe, för att bli pigg, ja ni kan tänka hur det blev. Kan säga såhär - jag kommer inte göra om det! Inte! :)

Imorgon kväll ska jag på middag hos min äldsta syster tillsammans med de andra två systarna. Bara bror som saknas. Det ska bli kul. Försöker övertala sambon att det finns uppgifter för mig att göra i företaget imorgon - men han menar att jag mest skulle göra att deras produktionsnivå blev lägre. Mobbing. Dag 2 av min semester är gjord - och ingen bebis i sikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0