Blodsmak

Kom precis in från en promenad. Vi gick föreningen runt. Alltså bostadsrättsföreningen. Jag ville ge upp efter 7 minuter då vi inte hade kommit långt alls. Nu efter 50 minuter, då vi kom runt allt, så funderar jag allvarligt om jag sprang en mil. Snömodd och fogar som inte vill, är ingen bra kombination. Det var en "gå-ut-bebis-promenad" enligt sambon. Blodsmaken i munnen är fortfarande kvar. Ont i fogisarna. Jag ligger i soffan med värmefilten, även kallad världens bästa grej, och tittar på när folk åker skridskor ohumant fort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var ute och gick i flera timmar igår. Inte kommer det någon bebis för det. Typiskt!

Hoppas du har bättre lycka!

2010-02-14 @ 16:59:18
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0