Äta och sen förlossningen!

De kommer tätare och blir mer tilltagna. Är nere på tre värkar på utsatt tid. Men eftersom att jag är så jävla hungrig, så tänker jag inte åka in förrän jag har ätit.  Pasta och korvstroganoff ska i gapet först. Jag vet hur jag inte funkar utan mat, så tänker inte pröva det nu. Soppor känns sådär lockande i nuläget, vill ha något att tugga på. Skönt att det enda jag tänker på är mat när jag är värkfri. Badet är avklarat.

Så efter maten har åkt in, så ringer jag förlossningen igen och kollar läget med dem. Fy faaaaan, vad ont det gjorde nyss. Sambon tycker att jag är sanslös, att jag måste ha mat, men vi bor ju max 3 min bilväg från Vrinnevi så..

Kommentarer
Postat av: Madde & Vilmer

Lycka till!!

2010-02-25 @ 18:36:08
Postat av: Bea

Åh, håller tummarna för att allt ska gå bra nu! Lycka till!!!

2010-02-25 @ 20:03:35
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0