Kroppen förbereder sig

Ja, det märks att det börjar närma sig BF. Idag har jag haft en jävulska förvärkar och mått illa. Har legat med spyhinken bredvid mig och sambon har varit orolig. Men tillslut så blev jag utmattad så jag somnade ifrån allt. Vaknade sedan att jag fortfarande mådde illa men förvärkarna hade gett upp. From nu ska jag använda Gavison efter varje lilla måltid och minska mina portiner. Mindre portioner = äta oftare.

Kom fram till att jag måste nog ta tag i det där förlossningbrevet och kanske börja tänka på att packa den magiska väskan som ska med till förlossningen. Så kanske det vore vettigt att skaffa en patientbricka som inte står Jämtlands läns landsting på... Det är ju snart bara 46 dagar kvar till BF om man ver aldrig när bebin har fått nog i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0