Zebraränder och trötthet

Jag har sedan tidigare zebraräder på sidorna eftersom min kropp fick för sig att växa 15 cm en sommar för länge sen. Idag såg jag att zebraränderna håller på att bli längre. Min magen växer som en blomma som får lite lagom mycket växtnäring. Det vill säga rejält på sistone. Det som är bra i kråksången är att jag vet att zebraränderna kommer blekna framöver. Bristningarna som de annars heter. Smörjandet hjälper med andra ord föga.

Måste köpa mammabyxor snart, det börjar bli väldigt trångt och obehangligt i de kläder jag kan ha. En ny bh måste skaffas också.

Ett kännetecken på att man är trött är att man borstar tänderna med sambons tandborste och märker inte när det är tänt eller släckt på toan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0