Fylla i bok

Jag har en fylla i bok sedan jag var liten och det har min sambo också. En minnesbok som är rolig att titta i nu när vi själva ska ha barn för fösta gången. Bebis ska självklart ha en också, så att den i framtiden kan läsa om sin utveckling och se hur livet var då Lillhjärtat inte själv minns.

Det finns ett stort utbud av dessa böcker idag men min favorit heter Bästa boken om mig. Där får vi päron (oh yeaaah) berätta hur vi träffades och följa barnets utveckling tills den blir 5 år.

Boken om mig

Boken finns på Adlibris och kostar 212 kr. Vilket jag tycker är värt. Så är den i glada härliga färger med fina illustrationer! Jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag älskar den! Elias fick en sådan när han föddes av en kompis till mig...

2009-12-20 @ 10:15:58
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0