Förvärkar

Somnade igår med en värmd vetepåse i högsta hugg. Vetepåsen och värmefilten är just nu mina bästa vänner, i alla fall vad det gäller att ta bort smärta. Vaknade i natt som vanligt att jag behövde gå på toa. Sen kom det tre rejäla förvärkar efter varandra, som jag gjorde att jag låg vaken och tittade på klockan i taket och försökte andas så bra jag kunde. Kan säga att det gjorde förbaskat jävla ont. Är dock glad över att bebisen och magen börjar öva utgång redan nu. Då kanske det finns hopp om att hon/han vill komma ut till sina föräldrar innan den 18 februari.

Är något mör idag men är väldigt glad över att det är en röd dag, så att sambon är hemma (och renoverar) och gör mig sällskap. Jag kanske ska måla lite idag, den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Bea

Man kan hyra en TENS-apparat på mvc som kanske kan hjälpa dig att lindra smärtan vid förvärkarna...

2010-01-06 @ 14:58:27
URL: http://lillabeas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo, jag vet. Dock så konstaterade sjukgymnasten och jag att jag skulle behöva ha en med för många panler på för att det ska ge verkan. Så kör med min stora och fina värmefilt (från OBH Nordic) som jag fick av ett gäng vänner. Den kan jag linda in mig i, mkt bra! :)

2010-01-06 @ 20:05:39
URL: http://angelicas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0