Ont,ont,ont

Till och från i månadstid har jag har problem med smärta i rygg,rumpa, insidan lår och strålande smärta ut i ben och armar. Jag gick hem från jobbet i torsdags med tårar i ögonen. Trodde att det skulle bli bättre om jag var hemma och vilade upp mig. Näe, det går tydligen inte att vila upp sig från foglossningar. Var hos en sjukgymnast idag och bokade en tid till läkare. Jag är hemma fram tills dess och sen får vi se vad som händer. Sjukgymnasten trodde att jag kunde glömma att gå tillbaka till jobbet. Jag blir både ledsen och glad. Ledsen för att jag vill jobba och visa mina framfötter. Ledsen för att jag inte vet vad jag ska göra fram till bebis kommer om jag blir sjukskriven. Glad för att slipper gå till jobbet med smärta som inte går över och slippa hålla en mask uppe. I mitten på nästa vecka ska jag till läkaren så får vi se vad som sägs där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0