Vattengymnastik!

Jag försöker sysselsätta mig med saker hemma. Garderoben ska få sig en rejäl omgång. Den är härligt oorganiserad. De kläder jag nu använder brukar ligga i en annan garderob för att jag ska hitta de lätt. Mjukisbyxorna ligger alltid på stolen. Jag ska börja på vattengymnastik på torsdag för att få hjälp och träning för min rygg och bäcken. Det är via sjukhuset, så det känns bra. Få lite träning. Gråta i kön på Coop när man packar upp varor ur vagnen är ett rent helvete. Eller börja gråta när jag har suttit för länge. Eller inte våga köra bil långt ensam för att vara rädd att smärtan ska ta överhand. Alternativt inte komma ur bilen på egen hand. Begränsas av min egna kropp är oerhört jobbigt. Hoppas att vattengymnastiken kan få känna mig rörlig utan att få ont. Nya badkläder måste inhandlas, för de jag har är märklig nog för små...

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo tack. Jag har ont i ryggen, nacken och armarna jämt. Inget kul men tillslut lär man sig att inte tänka på det.

2009-11-09 @ 16:17:52
Postat av: Angelica

Jag önskar att det vore så.. Men mina ben viker sig och ena armen försvinner om jag är i samma ställning för länge. Smärta utan smärtlindring är ett helvete.

2009-11-09 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0