Sjukskriven tills den 21 januari

Idag har jag pratat med min läkare som förlänger min sjukskrivning fram tills den 21 januari. Så då har jag  varit hemma på heltid i tre månader, den 21 januari. Hon förstod varför jag har ont och det är inte konstigt att jag har ont i min rygg, bäcken och mina armar och ben konstant. Jag känner mig ibland som en bluffare, som kan jobba och göra allt som andra kan. Men det kändes skönt att hon sa att jag ska fortsätta att vara hemma och vila. Vila kan jag bli tokig av att göra vissa dagar. Å andra sidan är jag helt slut efter en promenad till ICA, som ligger 7 minuter hemifrån. Det ligger kanske något i det, att jag ska fortsätta att vila.

Ont statusen just nu är att jag har ont från höger och vänster stortå till nacken samt i hela höger hand och arm. Eftersom att jag är nada kristen, önskar jag att Försäkringskassan, godkänner min sjukskrivning och att jag får pengar av dem. De har inte godkänt min första period ännu.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var väll skönt att du får va hemma ett tag till.

2009-12-01 @ 20:47:29
Postat av: Anonym

Ja, verkligen! Fast även jobbigt! Hoppas att det löser sig med FK snart också..

2009-12-03 @ 16:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0